Smurfin'


Ma saan aru, kui lausud valet.



                                                              Ja ma näen, mida sa teed.



Hetkeinspiratsioon, mida püüan ära kasutada.

Iga päev on nii palju kräppi, millega kokku puutume - väsimus; paha ilm; õpetajad, kes panevad näkku; nõmedad tunnid; kuhjunud kohustused; töö; täitmata soovid; ebaõnnestumised jnejne. Seda nimekiri oleks vist lõputu.
Aga no kurja, miks vinguda. Me ise teeme oma valikuid, neid ei tehta meie eest. Meie ise võtame need kohustused enda õlgadele. Ja lõppudelõpuks, need on kogemused, mis kunagi kasuks tulevad. Me peame oma elu planeerima nii, et eesmärgid oleksid käegakatsutavad ja reaalsed. Mitte mingi "ma lähen suveks tööle (mis on iseenesest väga hea mõte) , et endale ükssarvik osta."
Ela ja kujunda oma elu nii, et sa ise rahule jääksid ( reaalsuse piires). Ei saa oodata, et sulle miski sülle kukuks. Kõige nimel peab pingutama. Ja ALATI on keegi toeks, kui seda vaid tahta.

Ja muide, kes veel ei teadnud, siis "Safety Matches" tähendab seda, et need on tikud, mis süttivad enne, kui need puutuvad seda süüteriba ning kui nad seda lõpuks teevad, siis lõpev väävel otsas lendab kaheks ning üks maandub su käe peale ning tekitab pisikese põletushaava. Well, thats safe n' shit!

Sõberikesed, hoidke end.
Te olete mulle nii kallid ja ma olen tänulik, et te mul alati olemas olete :) Ja kes end puudutatuna tundis...







...see tundis õigesti :)

Adios amigos ja muud tegelased.
      -teie Geete

Comments

Popular Posts