Pea peidan su sülle...

Ilmataat, palun töö kevad.
Tegelikult on ikka korralik igatsus päikese, õhemate riiete ja roheluse järgi. Ma ei kurda, talv on kena ja ilus ja puha, aga midagi tähtsat on puudu... vett igatsen ka juba, ja päikeseloojanguid veekogu ääres... Ma olen vähk, see on mul veres - vesi. Ja seda kõige vedelamal kujul, lörts ei kuulu sinna alla.
Ja siis veel võililli hästi palju paluks, heal juhul toomingaid ka. Maasikaid näiteks... Ah, who am i kidding, ilmataat niikuinii ei kuule mind.

Haigus viis mind rutiinist välja., mis tegelikult ei olnud eriti vahva. Oli kindel hulk asju, mida ma koolist koju tulles tegin, mõni tähtsam kui teine. Kuid nüüd kui nädal aega kodus passisin ei olnud seda tunnetust enam. Teatud asjad jäid tegemata ning see tegelikult väga ei meeldi mulle, kuigi samas miski ei ajendanud mind neid tegema.

Lätit ootan juba... umbes kuu aega veel. See tähendab seda, et ei mingeid haigestumisi, vigastusi ja muud sellist. Noogutage, kui te nõustute.
Ma nägin küll, et sa ei noogutanud...

Eile pidin aga olema oma 6 aastase vennatütre ja 17 aastase Sten Karhu virtuaal-sebimise vahendaja...see oli kuidagi kergelt häiriv. :D Stenil on muide 2 kuune õde, nii et 11 - 12 aastased poisid, laske käia. (selle loogika alusel)

Aga praegu ma vist lahkun oma imearmsat "Nibelungide laul" 'u lugema. Ma arvan et ma põletan selle ära, kui selle läbi olen saanud, et teisi säästa ajurakkude suretamisest.

Adios amigos ja muud tegelased
      -teie Geete

Comments

Popular Posts