Kõne direktsioon

Haiglaselt palju olen viimased päevad naernud lihtsalt.

Kõne direktsioon (jah Stef, sa oled geenius :D )
Heatahtlik vabategevus -Steffi + Geete
Tsau Jorma ! (ehk Ardo, kes kraabib aknaid) - Geete
*Sniff* "See kord põleb vist minu maja"  - Elisabeth
"Rotid paljunevad sigides" - Sander


Kool läinud nagu ikka. Tegelikult täna ei olekski end kooli vedanud, päris paha oli ikka olla hommikul. Aga siis kell 7:15 ma jäin üksi koju ja siis ma ikka otsustasin kooli minna. Poleks viitsinud passida üksi.
Koor oli mõnus, mulle meeldis.
Nohu on ka korralik, tunnen igasugu huvitavaid lõhnu oma arust, aga ma ei tea, kas mõni reaalselt ka olemas on.
Arvasin isegi vahepeal, et keegi andekas on mu kaeraküpsiste peale lõhnaõli lasknud.. Need lõhnasid lihtsalt nii imeliselt hästi. Ma pole ehk  kunagi kaeraküpsiseid seesuguse innuga nuusutanud, aga pole varem tähele pannud, et need nii hästi lõhnavad..
Täna koolis päevitasin aknalaua peal. Päike oli lihtsalt niii mõnusalt soe.

***
Ich war zum ersten Mal in Ausland (Deutschland) , als ich 5 Jahre alt war.
Als ich zum ersten Mal verliebt war, war ich 4 Jahre alt.
Ich habe meine erste Zigarette geraucht, als ich 3 Jahre alt war.
Wenn ich mir schlecht geht, höre ich Gutte Musik.

Paar kummalist fakti minust saksa keeles.

+
"Oft, wenn ich an Schule denke, habe ich Gutte Lust" - õpetaja
"Valetada ei ole ilus" - Geets

"Wie viele Geschwister hast du?"  - Lehrerin
"Ich habe... Kuli und.. Sie heissen..." Allan

Marcus : "Maa raadius on 400 km"

Geets :"Piret, Suprise buttsex!"
Marcus :" Oota, kelleks ta saada tahab?!"


Bye bye :)
Teie Geets

Comments

  1. hahahahahahahahahahaha, alustasin naermist, kui nägin pealkirja, irnusin terve postituse lugemise aja. Siis jäin järsku tõsiseks, sest mingi minu jaoks arusaamatu tekst algas -.-
    :D (Y), väga hea, Geete, et need asjad üles kirjutasid. Aga vaata siis, et sul midagi vahepeal ä´a ei kä´rbu ja tee midagi kasulikku ka!! ;) ;D

    ReplyDelete
  2. Ma irnusin terve su kommentaari lugemise ajal, eriti lõpus :D
    aga eks ma ürita jah oma kä´rbunud peaga kä´rbunud uksest uksepiidaga veel sisse mahtuda ja vahepeal mitte midagi muud ä´ra kä´rvatada :D ja tahaks tegelt oma kõne di´rektsioonist ka lahti saada, aga iga ko´rd kui ma sinuga ´räägin, tuleb see ise kohe peale :D

    ReplyDelete
  3. kä´rbunud uksepiidaga uksest*

    ReplyDelete
  4. ma unustasin veel lisada :
    "Kas sa kuuled mind ? Kas sa kuuled mind ? Kuuled vä ? Kuuled mind ?? ..... mina ei kuule" - Elisabeth

    ReplyDelete
  5. sa oleksid pidanud need geswisterid ära tõlkima :D

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Google translate on hea :)
    See oli minu esimene kord välismaal (Saksamaa), kui ma olin 5 aastat vana.
    Kui ma olin armunud esimest korda, mul oli 4 aastat vana.
    Ma suitsutatud minu esimene sigaret, kui olin 3 aastat vana.
    Kui ma tunnen halb, ma kuulen Gutte muusika.

    :)

    ReplyDelete
  9. hhahaha :D:D Aga vähemalt saab ideele pihta :D ma natuke õigustan end ka :
    esimese suitsu tegin , kuna isa suitsetas ja mind alati huvitas see. ja siis ta andis mulle ka proovida. alguses puhusin. siis ta ütles, et tuleb tõmmata. tõmbasin mõnusasti kopsu. siis jooksin pool tundi toas ringi ja nutsin ja olin issi peale solvunud :D nii selgelt meeles :P Aga ega enam ei taha ka, mõjus vaid positiivselt. :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts