Lähme nabanööri lõikama.

Ema toit on ikka üks imeline asi (peaks teda rohkem kiitma...ohh.. ma lähengi kohe ja jätan kollase märkmepaberi kiidusõnadega potikaanele)- natuke klimbisuppi ja paar võikut doktorivorsti ja taluvõiga. Ja kohe tuli pähe "kurja küll, ma pean blogi kujundust muutma".  Lihtsalt mõtted suvest taovad jalaga perse ja ma lihtsalt pean kuskilgi sellise meeleolu looma, nagu olekski suvi. Vähemalt siis, kui aknapiirkondi vältida. Mis on suhteliselt võimatu kuna mu selja taga on pea poole seina suurune aken... -.-
Võite mulle koolis piki ugalohvi virutada või molliringid kannaga näkku sooritada, kui ei meeldi mu seosetud pealkirjad, ise olen üsnagi rahul omadega.
Eile mõtlesin - oleks mull klaver, kus ma alles klibmerdaks. Tegelikult tahaks küll mingit pilli õppida. Kui nüüd tagantjärgi mõelda, siis see vist ei olenud kõige toredam mõte, et isa kitarr pooleks kukkuda. Aga ma olin siis veel päris väike. Oleks see alles, siis ehk ta õpetaks mindki tinistama. Kuid kes seda teab. Ta sai ju jõuludeks parmupilli, nüüd iga vaba hetke mängib oma vaimustava väljamõeldud sümfooniaorkestriga garaažis ja teeskleb, et on Motzart. Enne seda mängis flööti. What's next ? Ei, tegelikult on see täitsa vahva :D Vahel satun sel hetkel aias jalutama kui isa raadiost kuuldud õpetuste järgi õpib mingit lugu mängima. Eelmistel jõuludelgi esitas flöödil mingit karjapoisi marssi. (Y)
Nüüd kui parmupilli jõuludeks sai ( kuskilt tellitud, ma ei tea kust), siis see oli pakitud karbikese sisse ja seal oli veel ääreni seda valget pahna mida topitakse pakkide sisse, kus on midagi väheke õrnemat. Karpi avades ütles ta teeseldud entusiasmiga :"Jah, ma olen alati tahtnud endale jõuludeks karbi täie popkorni!"
Siiamaani vahel naeran seda.
Aga okei, kell on küll nüüd juba märkamatult paljuks tiksunud ja ma mulistan siin juba teist sissekannet, mida  niikuinii keegi lõpuni lugeda ei viitsi. Ohh.. teen katse. Kes tõemeeli loeb mu postitusi lõpuni ( või vähemalt seda siin) plaksutagu palun teisel pool kuvarit ning hüüdku "Let me hear you say Wehoo!" :D:D
Okei okei.

Aga ma siis lähen loen midagi, teen midagi, mõtlen midagi, magan kuidagi. Homme näeme !

Adios amigos ja muud tegelased
       -teie Geete

Comments

  1. muideks, ma lugesin mõlemad lõpuni ja plaksutasin kaa;)

    ReplyDelete
  2. Ma kaaaa!!! :D:D:D (Ei, nagu TEGELT)

    ReplyDelete
  3. ma ka .. -.- (nagu, siin blogspotis panin next blog mingi miljon korda ja siis vaatan "ohhoooo, eesti keelne blogi. hakkasin lugema, vahepeal kergelt muigasin ja siis see koht kus oli plaksutamise koht, ma plaksutasin... ja siis vaatasin WTF, minu blogi ju) :D :D:D:D ok ok, tegelt väga äge, kui te nii ägedad olete :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts