Hellohello

Hello estonians, how's the weather ? here it's sunny and warm ... oh deam, who am i kidding. I'm only one country away from estonia, so... same shit here.
Aga tegelikult... i like ! :) Väga mõnus on, seltskond on viis pluss, koht on viis pluss ( ööbimis koht on WOW), pastor oli häää, bänd on veel hääm ja üldse on väga mõnus :)
Hetkel kõik teised kadusid Riia peale tšillima ja sööma, a mul ei ole kõht tühi ning ka inka essee vajab kirjutajat ( ja vahel blogi ka (A)) Seega ma jäin hetkel üksi saali (WIFI !!!) kirjutama ja tsillima. i like.
Teel siia vaatasime filmi ka, "The Town" mis imes läpaka aku peaaegu tühjaks, seega ma pidin natuke rotitama ja Märjamaa Statoilis töötavat pistikut otsima. LEIDSIN ! Vetsu ukse ja personali ukse vahel, kust inimesed voorisid ja mitmeid kordi pidin oma pekid seina ja ukse vahele kokku tõmbama, et mind laiali ei litsutaks. Kükitasin siis seal. Martha oli moraalseks toeks. Vahepeal Liisu, Maris, Greete, Risto, Ardo ja Sven ka. Ja siis tuli üks soome aktsendiga härrasmees meie juurde, ja küsis, et kas see üks vets on nii meestele kui naistele. Martha vaatas häbenedes maha : " Ja lastele kaa..."   hahhahaha :D:D:D
Kuna mul pole kehtivat dokumenti, siis arvestasin selle võimalusega, et pean piiripunktist tagasi koju hääletama. Aga õnneks sõitsime läbi nii, et isegi ei märganud. Kuid veidi maad pärast piiripunkti võeti auto rajalt maha - ületasime kiirust... ühtki märki ei olnud...tänks noh, kuuevarbalised rokipeerud ( ma loodan et lätlased mu blogi ei loe, muidu ma enam Eestisse tagasi ei jõua. :D Muide, beebitoit on väga hää - virsiku ja pirni oma. nomnom.
Nalja on saanud jne, vahva on :) Kirjutan kui aega ( loe: wifit) leian ja kui ma olen kasvõi oma inka esseega ühele poole saanud. Kui joppab, võite lugeda järgmist postitust, kui mul igav hakkab :) aga Jumal teab, millal see tuleb :D Siin ei paista igavust vist tulemaski. Praeguse postituse tegin ka selleks, et teiega, kallite lugejatega, oma emotsioone jagada ja pajatada lühikokkuvõtte juhtunust, mis sundis mind takka. Igavus ei
olnud see tegur, mis täna mind siiamaile tõi :)

aga praeguseks,kallid kaaskodanikud...
Tsutsufrei.
Adios amigos ja muud tegelased
      - teie nüüd juba kuuevarbaline Geete

Comments

Popular Posts