Good for you, girl

Tuli koju, sõin, jõin kakaod, läksin magama. Kakao on muidu võimas unerohi. Nüüd emps äratas üles, et õpiksin. Mida õppida on?- Mitte midagi. Milleks ärgata. - Ta vist kiusab mind. Nii hea uni oli, nägin mingit mindtwist unenägu, nagu tavaliselt. Et siis väärtuslik aeg raisku ei läheks, õpin ülehomseks, mis on minu puhul justkui kaheksas maailmaime, kuna tavaliselt ma ei õpi isegi järgmiseks päevaks ära.
Fotoblogi on juba vastukaja saanud, mis on kohutavalt armas:) Jeejee. Praegugi laen paar pilduškat arvutisse ära, ehk leiab miski tee ka fotoblogisse. Kõik kes te tuima näoga praegu neid ridu veerivad ja mõtlevad, kas Geete kukkunud on, siis võin kinnitada, et jah, õige väheke. Aga blogi ei ole väljamõeldis vaid siin see ongi ( see lööb tihti errori ette, kui siis ei jää muud üle kui lehte uuendada kuni see jonni lõpetab) : http://www.photoblog.com/geetephotoweb/
 Avades selle lingi näete pisikest kalendrit lehe vasakus servas. Päevad mis on tähistatud siniselt omavad ka mingit põnevat või vähempõnevat sisu, ning kel viitsimist, võib heita pilgu.
Homme hommikul on Võsud ka Austraaliast tagasi :) Jei !

Natuke pilditegevust ka teile.

vaade mu office aknast

Kui ma matat oskan...
Kui ei oska ja saan vihaseks...
ok ok, tegelt selle tegi Sass.

Kui ma füüsikat ei oska aga teen tarka nägu...
Kui ei oska ja ei viitsi teeselda. Ja uni tikub peale.

aga for näu,
Adios amigos ja muud tegelased
   -teie Geete

Comments

Popular Posts