Uni nägu

Täna ärkasin pool kaks päeval. Üks põhjus võis olla see, et magama jäin pool viis hommikul. Und üldse ei tulnud. Siis pool kolm käisin veel söömas ka.
Ja ega ma muidu poleks nii vara ärganud, aga peksti üles. Tegi tuju natuke pahaks ka, sest jubehea unenägu oli poole peal ja siis ma üritasin end tagasi magama sundida, et lõppu näha.

Unenägu oli ...kummaline. Ma olin  Karina Külinguga. Ja sporta staadionil (Kohilas ikka) olid mingid võistlused, jalka vist. Päike paistis, ilm oli muidu ilus ka, aga õudsalt külm oli. Kuid inimesed vurasid lühikestes riietes seal ringi. Ma olin loomulikult pika mantliga ja valge läkiläkiga. Ma ei tea, kas ma olin võistlustest osa võtnud ( ei mäleta unenäo algust, pigem lõpuosa) kuid ma olin mingi hetk jala välja väänanud ja hüplesin ühel jalal ringi, teine töllerdas niisama järgi. Ja siis käisime vist Karinaga alevis ja sportasse tagasi tulles jalutas üks valges põlles kokk sportast välja, käes hiiglaslik roosa-valge kirju pulmatort. Aga kuna mingil põhjusel oli sporta uste asemel hoopis kitsad turvaväravate laadi asjandused, siis ta pidi sealt end läbi pressima. Karinaga mõlemad hoidsime pöialt, et kokk kukuks täiega. Ja oh imet, see läks täide. Terve sporta fuajee ja õue vaheline ruum oli kreemi ja vahukoort täis, ukseesine oli koogitükke ja kreemi täis. Ja meie olime õnnelikud :) Sportasse sisse longates tõmbasin peoga käsipuu pealt vahukoort. Läksime sportasse sisse.Seal istusin Talts kossu vormis ja Saare ning keegi veel, kuid ma ei tea kes. Pakkusin alguses Saarele vahukoort, ta ütles viisakalt, ei aitäh. Siis pakkusin Taltsile, ning ta enam nii viisakas ei olnud. :D
"Ma ei taha seda sitta"
"Kui sa seda sitaks pead, siis sa eksid"
"Ja muide, seal on üks m*nnikarv sees"
vaatasin vahukoort, mis mul peos oli. Selle peal oli pikk blond juuksekarv.
"No, kui sul sellised m*nnikarvad on, siis on küll tore"
Sellele järgnes üks mõrvaripilk mu pihta, kuid Karinale pakkus see nalja. Ning ka administraatorile.
Üritasin trepist üles lonkida , Karina mu kõrval. Kumbki neist tõusis, aga kahjuks seljataha ei näinud.

Ning siis peksti üles.. kahjuks. Oleks tahtnud näha, mis edasi saab :P

Comments

  1. haha, mis imelikke unenägusid ka inimesed ei näe:D:D:D
    KOOGI söömine - raiskamist ja pillamist, õnnelikku armastust.
    Karta on et mulle pakkus see nalja, sest mulle pakuvad kõik asjad nalja:D:D:D
    Ei aga lahe, et keegi mind ka näeb unes! :D

    ReplyDelete
  2. ohoho :D ma loodan, et see unede seletamis värk koogi koha pealt siis ka päris elus täide läheb :D
    Ma olen tähele pannud jah:D isegi siis kui sa kartsid metssigu lõkke ääres, sa naersid :D:D

    ReplyDelete
  3. hahaa, :D:D:D ma ei tea, vblla ma naersin, aga ma reaalselt kartsin neid :D ja muide, vanemad inimesed peaks nooremaid julgustama, mitte mingeid jubedaid lugusid metssigadest ja muudest loomadest rääkima :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts