Nonii, juba pärismitu korda on virisetud "Kurat, kirjuta oma blogi ka vahel".
Mitte miski inimloomale ei sobi, ma ütlen...

Pole tõesti ammu kirjutanud. Kord pole tuju, siis pole aega, tahtmist ega ei suuda mõtteid koguda. Aga olgem ausad, kõige suurem põhjus on viitsimine(seda pole, kes veel aru ei saanud)

(PILT) kena, kaspole ? selline vaatepilt avaneb mu teisekorruse aknast. Ning ei, see hang ei ole maapinnast aknani, kui kellegis see kahtlust tekitas. See hang on garaaži katusel.

Torm Monika sai paari asjaga hakkama küll. Kuigi kuskilt kuulsin, et pärast teda pidid tulema veel kaks ta sõbrannat, aga siiamaani kuulda ega näha pole.
Igatahes selle tormi ajal peeti meie kodus vanemate 25 aastapäeva(kooselu). See oli siis 11. detsember.
Kellel tuli mõte õnne soovida, siis tegelik kuupäev on miskit jõulude kanti.
Igatahes, mõnus oli olla, istusime seltskonnaga elutoas. Sõime, jõime, rääkisime. Siis mõtlesin, et käiks saunas ära, enne kui külmaks läheb. Ja siis läks vool ära. Päris vahva on olla kottpimedas saunas üleni vahune. No, eks ma seebitasin seal kottpimedas edasi. Õnneks keegi mõtles ka lõpuks mu peale - vend. Ta arvas, et pimedas ei ole eriti tore end pesta. Tal oli õigus. Siis tõi ema lambi , kaevuri lambi - niisuguse, mis otsaees käib. No eksole tore, kui mu peale mõeldakse. Oleksin vist pidanudki selle pähe toppima..
Teed olid ka kenasti umbes, ei saanud liikuma. Buss ei käinud. Autosid oli kraavis päris korralikult. Ise see aasta veel sinna jõudnud ei ole, kuid ema ja venna pere said ka seda lusti juba tunda.

Ükspäev üritasin isegi jala Kohilasse minna. 14 ahvatlevat kilomeetrit tuisus.  Samal päeval oli ka Piretil sünna. Viisin talle kingituse, mis sisaldas kõike, millest üks värskelt 17aastaseks saanud neiu eales unistada võib. Alustades tampoonist ja lõpetades mandarinidega. Ning ka need olid seal vaid selleks, et ta allergiat süvendada(mandarinid). Ei, tegelikult ma armastan teda.

Haige olen ka olnud viimased kolm päeva, ehk siis teisipäevast neljapäevani. Vihka mind, kui tahad, sest mind ei huvita. Püüan homme kooli minna. Oleks aeg juba.

See nädal on olnud nii imelikult tühi tunne. Ei ole eriti tore. Msni ka miski ei tõmba - pole nagu põhjust sinnamaile minna. Olen outsider nagu Kreeka suusataja.

Eesti Panga prognoosivõistlustest siis niipalju et.. täna oli viimase vastuse andmiseks viimane päev. Kelli avastas aga mõnda aega tagasi, et ma käin Aakre Lasteaed-Algkoolis. Jah, läksin umbes kuu aega tagasi sinna üle. Tervitan siis ka oma lasteaia kaaslasi vanemast rühmast:)
Ma olen siiski täiesti kindel, et ankeeti täites panin KG.

NB.
Teen siin ka pisikese võistluse.

Kes leiab esimesena järgmiste laulusõnade järgi üles laulu, kuhu need kuuluvad, saab auhinnaks Milka šokolaadi.
Sõnad on siis : "Sa oled soovimatu nagu Peter Griffin aluspesus. Sa pole nägus isegi kui naised on mälus."
Tegelikult veidi raske ülesanne, kuid kes tahab, küll see leiab. Natuke tegevust siis teile.

Adios amigos ja muud tegelased.
-Geete

Comments

  1. paks matu - vihka mind2

    milka sokolaadi palun nüüd :))

    ReplyDelete
  2. najaa. :D
    kaks võimalust : kiire pliks või lihtne ülesanne:D
    ja sa saad oma milka :D aga maitea millal :P

    ReplyDelete
  3. :D
    et siis järgmine kord panen raskema ülesande.. ning karmimad tingimused:D google võib välistada :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts