LSD ja ülekaalulised pardid. Tõde või väljamõeldis?

Greetings from Ur anus.

Ütlen ette ära, et mul ei ole aimu ka, miks see sissekanne nii mitmevärviline tuli. Tegelikkuses peaks neid värve olema kaks, sinine ja roheline. Sry

Jätkan ? Ei jätka ? (eelmist postitust)

Ei tea, vaatab kuidas välja kukub.

Viies ei jäänudki selle kuu viimaseks postituseks. Miks ? Kuna mul on igav ning tuli tuju siia midagi lisada.
Ja ehk mõnel tekkis küsimus, miks on mul vahel nii idiootsed ja seosetud pealkirjad. Vastus on lihtne : meeldib
Tänase seisuga on seda blogi vaadatud 1253 korda. Eelmise kuu jooksul 703 korda. Vaatajaskonna poolest on esikohal Eesti. Temale järgnevad Venemaa, Soome, Suurbritannia, USA, Saksamaa, Horvaatia(on selline riik nagu Kroaatia? Kui jah, siis võis ka see olla), Brasiilia, Šveits ja Türgi. 44% lugenutest on kasutanud Google Chrome ja 42% on kasutanud Mozilla Firefoxi. Põnevad faktid.

Alguses, kui blogi pidama hakkasin, oli tuhin sees. Meeldis. Vahepeal vajus see tegevus juba ära. Mulle ei meeldi kirjutada tühja. Kirjutan siis, kui midagi kirjutada on. Või siis kui juba virisetakse, et miks pole kirjutanud.

Juba on detsembrikuu lõpp, ühtlasi ka 2010 aasta lõpp. Kaks päeva veel, ning siis ongi aastavahetus. Just täpselt nii kiiresti see aasta läkski.

Eile õhtu poole oli päris igav. Vaatasin kolm filmi ära. High heels low lifes, Locked down ja Resident evil : Afterlife. Head filmid olid, soovitan :) Pean veel Skyline'i ära nägema. Kiheleb juba mitu nädalat. Teeme ka plaane Siljaga, millal me Ace Venturat vaatame ja end laua alla naerame. Good times..:)

Üks tore uudis on veel, mida ma vist kunagi "üllatusena" siin kuskil mainisin. Nimelt, ma saan tädiks. Umbes 6 kuu pärast :)Meie sünnipäevad võivad ka kokku langeda. Kas pole äge? Kas tuleb poiss või tüdruk?`Ei tea ja ei ole ka vahet, peaasi et terve.
Üritan seda aega võimalikult palju nautida, kui ta veel pirtsutada ei oska ja on kuku-nunnu. Vennatütre kasvamist ma olen pealt näinud. Kui ta oli veel beebi, olin ma veel liiga noor, et osata seda aega mitte maha magada. Nüüd on ta juba 6 aastane ja JUBA väike pubekas.:D




Koolile ei taha aga üldse mõelda...kohutav. See vaheaeg tundub ka selline, mis tagantjärele tundub vaid nädalavahetuse pikkune. Tuleb viimast võtta.. aga kuidas.

Maril on aga mingi diili-maania. Kakumäe vanavanemate käest kuulis sellist asja ja tahab nüüd koguaeg seda teha. "Geete, kui ma annan sulle oma kleepse, kas sa annad mulle oma pärleid? Diil?"
"Teeme diili. Ma annan sulle kommi ja siis sa joonistad mulle pildi. Diil?"


Paluksin heatahtlikelt inimestel veidi
abi. Nimelt, tahan ma vanematele kinkida 25 kooselatud aasta puhul ise tehtud looduspildi, maali - nimetage seda kuidas tahate. Asi on aga nii, et olen leidnud küll ilusaid looduspilte, kuid ei ole leidnud seda õiget. Niiet kaunid looduspildid oleksid väga oodatud :)

Adios amigos ja muud tegelased.
          -Geete

Comments

Post a Comment

Popular Posts