Pühendus Ragnekesele

Tänu Ragne tungivale soovile ning võimalusele, et ta solvub, teen täna veel teise postituse...

See oli eelmine nädal, kui bussiga koolist koju sõites arutasime tõsistel teemadel. Nimelt töötati välja iPhone5 mis ka tootmisele ei jõudnud. On vaid üksikud eksemplarid. Üks neist on minu !!
Tegelikult oli asi aga nii, et mõtlesin Ragnet veidi lõbustada, kuna ta tundus veidikene tülpinud ning rääkisin talle huvitava jutu iPhone5'st. (Ma isegi ei tea, miks ma seda tegin, sest enne seda ta loopis mind lugema igale poole kuhu võimalik.)
Ning siis lõpuks näitasin talle oma kalkulaatorit. YEAH. Ta vist üritas sellega korra oma emale helistada.
Siis ma küsisin talt igasugu asjade kohta "mis see on?"
Lõpuks küsisin oma sõrme kohta :"Mis see on?"
Ta vastas omast kogemusest :"Augutäide."

Ragne, ma loodan, et sa oled nüüd õnnelik . :D

Comments

  1. et kes siis aru ei saanud, siis ta ei loopinud mind lugema, vaid lumega

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts