Uued tuuled

Eile tegin üsna tähtsa otsuse. Ma kirjutasin lahkumisavalduse. Kolmekümne päeva pärast ei veeda ma oma tööpäevi enam arvuti taga.

Ma ei tea täpselt, mis mind ees ootab, kuid kindasti üsna suured muutused. Päris vabakutseliseks blogijaks ma ei hakka, kuid samuti ei taha veel öelda, mis siis minust saab. Las see jääda üllatuseks.

Ise ole üsna elevil ning nii masendavalt kui see ka ei kõlaks, üle pika aja ootan järgmist päeva, nädalat, kuud...

Et see postitus päris nii lühike ei oleks, lisan paar suvalist pilti



Vaid ühe korra pika aja jooksul olen ma oma laia tagumendi välja jooksma sundinud.  Ja täitsa kena oli. Paraku oli see ainus tehtud pilt. 





Vaatasin parasjagu YouTubest meigi tutoriale ja vaatasin, kuidas üks end hirveks tegi. Proovisin siis ka. Ei saa just öelda, et see rohkem hirv kui kass või nugis välja näeb. Aga vähemalt looma moodi. 






Proovin kaalust alla võtta. Mõne päeva olen suutnud sööminguid normipiires hoida ja kui kaotan sada krammi, siis tunnen end hästi. Mõne aja pärast mõtlen aga, mis see kook siis ära ei ole. Täna tassisin jälle magusat koju. Need naeratavad küpsised olid vaid osa sellest... 







Ma enne tegelikult valetasin. Tegin selle pildi ka, kui jooksmas käisin. 

Comments

Popular Posts