32 random questions tag

Vahelduse mõttes mõtlesin, et võiks vastata küsimustele, millele ma igapäevaselt ei mõtle. Mis siin ikka pikalt rääkida, hakkame pihta!


1. Do you sleep with your closet doors open or closed?

Juhul, kui mul üldse oleks kapp, siis paneks need ikka kinni enne magama minekut. Jah, uues korteris meil veel ei ole magamistoas mitte ainsamatki kappi. Meie riided on riidepuule riputatud või kuivavad parasjagu restil või parasjagu pole nende riiete hooaeg ning need on kotis... või tugitoolil.

Kui veel vanematega elasin, siis mul magama minnes suurt vahet ei olnud, mitu ust parasjagu lahti või kinni oli. Ainult et poole öö pealt käisin uksi kinni panemas, sest hämaras nägi iga asi välja nagu tume kuju või purjus piiluv härjapõlvlane.

2. Do you take shampoo or conditioner bottles from hotels?

Ma ei oska öelda, kuna ma ei reisi eriti tihti ega peatu hotellides. Vahel peatun mõne sõbra pool ning küllap siis ei ole viisakas nende vannitoa kappi enda kotti tühjendada.
Kaldun arvama, et pigem mitte.

3. Do you sleep with your sheets tucked in or out?

Kindlasti tucked in. Ei mäletagi, millal viimati oleks kasutanud voodilina, millel pole ääres kummi. Ja kui ongi klassikaline lina, siis kuidas selle peal on võimalik magada nii, et hommikul ärgates see endiselt voodis on? Oskab keegi öelda?

4. Have you ever stolen a street sign?

Ei ole, aga kiusatus on olnud. Meil külas oli ühel vanemal naisterahval tugev instinkt oma kodu kaitsta. Nimelt lausa nii tugev, et kui kõndisid mööda teed ning vaatasid tema maasikaid, mis olid otse tee kõrvale istutatud, siis võis juhtuda, et said sõimata. Samuti ei tohtinud sõita tema kodust mööda nii, et kruusatee tolmaks. Rattaga tohtis sõita, aga mitte liiga kiiresti, ega liiga aeglaselt... üks hetk oli ta kuskilt "leidnud" piirkiirust reguleeriva märgi - 10km/h.
Käisid küll mõtted läbi

5.) Do you cut out coupons and then never use them?

Kunagi vist tegin seda, enam mitte. 
Millegipärast ma esimese hooga lugesin, et küsimus on "Kas sa vahel lõikad katki kasutatud tampoone?" Ka sellele on vastus EI 

6. Would you rather be attacked by a big bear or a swarm of bees?

Pigem laseksin end karul nahka panna, kuna mul on mesilaste vastu allergia ja ma ei viitsiks oodata, kuni mõni neist lõpuks mind kaelast hammustaks ning kõri kinni paistetaks. See kõlab nagu liiga palju ootamist.

7. Do you always smile for pictures?

Eks ma ikka üritan, kuid alati ei tule välja. Oleneb ka situatsioonist. Mul on pilte jõuludest, kus oleks nagu peksa saanud. Samas on pilt peielauast, kus kõigil lastel on suu kõrvuni... alati ei ole sobilik. Vahel on piisav ka sõbralik thumbs up. Siiski mitte peielauas.



8.) Do you ever count your steps when you walk?

Selleks on mul aktiivsusmonitor. Kuid vahel loen ikka küll. Näiteks vanemate juures oli mul täpselt ära loetud sammud WC-st magamistuppa. Nimelt WC on allkorrusel ning meil on keeruga trepp, kuid magamistuba on üleval korrusel. Ehk siis pimedas, kui ei tahtnud tuld põlema panna või olin väga väga unine, siis mul oli välja arvestatud, mitu sammu kuhu suunas tegema pidin või mitmenda trepiastme peal pidin pöörama. 

9.) Have you ever peed in the woods?

Ma poleks mingi maalaps, kui ma poleks seda kunagi teinud. Ja ilmselt oleks kõik matkad ära jäänud, kui ma seda keelduks tegemast. 

10.) Do you still watch cartoons?

Viimasel ajal pea iga päev. Mulle väga meeldivad multikad. Viimasel ajal vaatame tihti Simpsoneid. Vaadatud on vist kõik Futurama osad, samuti Family Guy, The Cleveland Show. Vahepeal sai vaadatud American Dad'i. 

11.) Where would you bury hidden treasure if you had some?

Kuhugi maakodu lähedale. Seal ma tean, et mõni suvaline mats endale kingakarbi kujulist kuuti peale ehitama ei hakka. 
Kaldun arvama, et täpse koha valik ei oleks strateegiline vaid pigem emotsionaalne. 

12.) What do you drink with dinner?

Oleneb kus, mis puhul ja mida söön. Kodus joon kas vett või mahla. Kui T-ga välja läheme, siis reeglina vett ja klaas valget veini. 

13.) What do you dip a chicken nugget in?

Ma ei söö kana nagitsaid. Aga kui peaks, siis ilmselt mingi koorene kaste. 

14.) What movies could you watch over and over and still love?

Kuna mulle filmid tegelikult väga meeldivad, siis ma võiksin nimetada nii mõnegi, mida oleksin nõus vaatama rohkem kui korra. The Blind Side; Mandariinid; Eat, Pray and Love, Divirgent, Insurgent, The Maze Runner... ma ei mäleta filmide nimesid... Kindlasti The Hunger Games. Aga ka Kevade. 
Aga üldiselt ma vaatan filmi ühe korra ja võibolla paari aasta pärast uuesti. Aga mulle ei meeldi ühte filmi uuesti ja uuesti vaadata. Hea on pidada arvet filmidest, mis tõesti väga meeldisid, et hea filmielamuse kordamiseks kunagi jälle otsida oskaks.  Aga päris päheõpitud kujul vaatamine tekitab mul okserefleksi.

15.) Were you ever a girl scout?

Ei ole olnud. Peaaegu oleks Kaitseliitu astunud, kuid seegi jäi sinnapaika. 

16.) Would you ever strip or pose nude in a magazine?

Ma väga sügavalt kahtlen selles.

17.) Can you change the oil on your car?

Ma olen üsna kindel, et suudaksin. Samas ma kipun end vahel üle hindama. 

18.) Have you ever gotten a speeding ticket?

Jala või?

19.) Afraid of heights?

Ei. Nooremana meeldis mulle enne tormi ronida maja kõrval kasvavate kaskede tippu ning puuladvaga ühes tuules õõtsuda. 

20.) Do you sing in the car?

Kuna autoga sõidan vaid kaasreisiana, siis oleks üsna veider, kui laulma hakkaksin. 
Laulda mulle üldiselt meeldib ning teen seda siis, kui parasjagu tuju peale tuleb. Ka tänaval, aga siis salaja ja enne kontrollin, kas keegi on lähedal. 

21.) Is Christmas stressful?

Jõulud ei ole üldse stressirohked, viimasel minutil kingituste otsimine seevastu on. 
Üldiselt on jõulud minu jaoks selline rahu aeg. 

22.) Occupations you wanted to be when you were a kid.

Politsei, tuletõrjuja. 

23.) Do you believe in ghosts?

Jah.


24.) The first concert you ever went to.

Eeee...... ma ei tea. Ma ei ole väga konserditel käinud. 

25.) Walmart, Target, or Kmart?

Ma ei ole üheski neis käinud, kuid ma olen Walmartist palju kuulnud, pidi kirju elu olema seal. 
Eesti kauplustest eelistan Prismat, kuigi enam sinna väga tihti ei satu. 

26.) Nike or Adidas?

Nike. Kuigi mulle tundub, et tihti on Adidase kraam kas vastupidavam või kvaliteetsem, valiksin siiski Nike, kuna mulle reeglina on meeldinud Nike riiete ja jalatsite kujundus rohkem. 

27.) Can you curl your tongue?

Saan teha oma keele toruks ning keelt keerata 90 kraadi.
Ma oskan näoga sama teha.







28.) Have you ever cried because you were so happy?

Jah, korduvalt. Olen väga emotsionaalne inimene. Esimene selline juhtum, mida mäletan, oli siis, kui mulle kunagi esimene hamster kingiti. 

29.) The last concert you saw?

Ma ausalt ei oska öelda. Piiblipäevade bänd? :D

30.) Can you swim well?

Ära ei upu. Mul oleneb asi sellest, kui vormis ma olen ehk kui kaua ma jaksan ujuda. Üle Alesti karjääri ujun kindlasti ära, aga küsimus on selles, kui pika ajaga. 

31.) Can you knit of crochet?

Jah, mõlemat. Peale kudumise ja heegeldamise ka tikkida ja vaipa kududa ja muud sellist. 

32.) Are you a dog person or a cat person?

Kindlasti koera inimene, aga ega ma seepärast kasse ei salli. 

Comments

Popular Posts