Makeup tag

Mõni aeg tagasi kirjutasin uutest imeviguritest, mis lisandusid mu ilutoodete ridadesse ja aitavad mul enesest inimese teha. Täna ma räägin hoopis sellest, mida nendega täpsemalt on võimalik teha.

Alumisel pildil on need tooted, mida tavaliselt kasutan. Päris iga päev end üle ei võõpa, kuid kui peab kontorisse minema, siis just need on mulle abiks.


1.) Oriflame näokreem teepuu ekstraktiga, rasusele nahale. Sellega niisutan nägu enne, kui hakkan meiki peale kandma. Alati ma nii usin ei ole, vahel läheb ka meelest. Samuti kasutan sama kreemi siis, kui näonahk kisub, nagu oleks keegi mul salaja käinud nahka pinguldamas.
Tänu teepuu ekstraktile on see ka abiks punniprobleemi leevendamisel.
Imendub kenasti ning lõhnab värskelt.

2.) Maybelline SuperStay Better Skin jumestuskreem on viimased paar nädalat olnud mu lemmik, sellest saab lähemalt lugeda SIIT, kui kirjutasin uutest toodetest.

3.) Maybelline Dream Matte Mousse  on tegelikult samuti jumestuskreem, kuid toon heledam kui teine. Seda kannan silmade alla, nina peale, lõuale ja kulmude alla ning peale - sinna, mida tahan esile tõsta. Mõnusalt kerge ning siidine. Püsib üsna kindlameelselt peal, muidugi püsiks kauem, kui mu nägu nii palju rasu ei toodaks.
Klaasist topsik, kuhu seda tagasihoidliku törtsu lastud on, on petlikult raske. Samas ei kulu seda korraga palju.


4.) Maybelline Matte Maker matistav kompaktpuuder on minu meigikotis üsna uus asi, kuid siiani on jagunud vaid häid sõnu. Täidab oma ülesande ning hoiab näo üsna kaua läikest vaba. Siiani on see puuder asjaga kõige paremini hakkama saanud. Üks asi, mille üle ei rõõmusta, on see, et karp on keeratava kaanega ning ei soovi enam kinni seista. Seega seda kotis kaasas kanda on väheke riskantne.






5.) ARTDECO mineraal põsepuna, mis on mul juba päris omajagu aega olnud meigikoti truu osa. Seda kulub imevähe ning jätab põskedele ilusa loomuliku kuma (muidugi vaid juhul, kui seda kasutada mõistlikus koguses).

6.) Maybelline The Nudes lauvärvide pallett on endiselt minu meelest üks imetore asi. Lähemalt saab lugeda SIIT, kuigi sealgi sellest just pikka juttu pole. Lühidalt - tore, vahva, hinna ja kvaliteedi suhe paigas, soovitan.

7.) Himalaya Herbal niisutav huulepalsam on samuti truu kaaslane, eriti kui ilm kisub külmaks, niiskeks ning tuuliseks. Lõhnab ka teine hästi, nagu mullinäts. Meeldib seda ka huulepulga alla panna, eriti kui toonivat huulepulka panen õige vähe.

8.) ARTDECO huulepulk toonis black cherry queen. Selle ostsin ma juba ammu. Kuna üldiselt huuli eriti ei värvi ning kui värvingi, siis võimalikult tagasihoidlikult, otsustasin soetada korralikult tumeda värvi, mis võiks vahetevahel nägu kroonida. Huulepulk on otsast lõpuni kvaliteetne toode ning üsna mõnda aega ka mu lemmikhuulepulk. Soovitan!


9.) Maybelline the Colossal Volum Express ripsmetušš, mis ajab asja täitsa edukalt ära ning millega olen üsna rahul.


Aga nüüd kõige tähtsama juurde - mida on nendega võimalik teha, te küsite. Polegi pikalt midagi rääkida. Kes vähegi meigist midagi jagab, tead isegi, kus miski käib. Vaadake aga hoopis pilte ja otsustage ise.



                                    Maybe he's born with it. Maybe it's Maybelline.

Comments

Popular Posts