New in makeup bag

Vahepeal pidin terve pika töönädala vastu pidama ilma meigikotita, mis maale ununes. Aga kuna ma oma laigulist hamstrinägu pisut ikka katta tahaks ning burkade kandmine eriti populaarne ei ole, tuli soetada paar abivahendit. Ettepaneku tegi Timo, kuna ta tundis süüd, sest usaldasin meigikoti tema kanda tol hommikul.
Polnud mõtet osta kogu uut komplekti, kuna tegelikult oli ju kõik maal olemas. Seega tuli piirduda vaid kõige vajalikumaga.

Pikk jutt lühidalt:

Kõige tähtsam oli muidugi põhikraam, mis näo ära kataks - selleks valisin Maybelline SuperStay Better Skin jumestuskreemi. Mulle see täitsa meeldib. Mõnusa konsistentsiga, ei ole liiga paks ega vedel. Näole jääb õhukese kihina ning katab piisavalt.
Probleeme tekitas jumestuse õiges kohas püsimine, aga selles ei saa kuidagi süüdistada seda toredat toodet. Lihtsalt mul on viimasel ajal kuidagi eriliselt rasvane näonahk, ma ei tea mis teda vaevab. Mu nägu toodab ööpäevas ilmselt rohkem õli kui Narva õlitehas. Kreemitan teist küll ja pesen ühe toreda seebiga (millest kirjutan hiljem), kuid kuigi vahel on probleem pisut mahedamaks muutunud, pole ta endiselt kusagile kadunud.

Täpset hinda ei mäleta, kuid oli vast sinna 10€ kanti. 



Teiseks võtsin ripsmetuši, mida pidevalt kasutan. Sellest pilti tegema ei hakanud. Tegemist on vana hea The Colossal Volum' Express Smoky Eyes ripsmetuššiga (tušši nimi sama pikk, kui üks paras anekdoot). Jäi 8€ kanti.


Kolmanda asja ümber tiirutasin õige mitu aega, sest ma ei teadnud kui väga mul seda vaja on ja kui väga ma seda osta raatsin. Lõpuks ikkagi otsustasin võtta ja siiamaani võin ainult kiidusõnu öelda.
Tegemist on lauvärvi palletiga The Nudes, jälle Maybelline'lt.

Hind oli ca. 16€


Kuna mul vastavalt aastaajale ning valgusele on kord sinised ning kord hallid silmad, siis mulle sobivad kõige paremini pruunikad, kuldsed ning vasksed toonid.(Kas silma iiris peabki suvel tuhmimaks pleekima?)
Siiani olen sellega väga-väga rahul. Pigmenti on piisavalt - see tähendab, et ei pea silma peast välja hõõruma, et midagi ka peale jääks ning samuti ei pea otseselt kartma, et ka järgmised kolm päeva sama meiki maha peab pesema.


Kuna mul on kulmus arm, siis neid päris ilma igasuguse hooleta jätta ei saa ning ma ei olnud kindel, kui adekvaatne oleks ripsmetuššiga kulme värvida. Seega soetasin kahepoolse harja, millel on nii ripsme kui kulmuhari. Sellest samuti pilti tegema ei hakanud. Toonimiseks kasutasin lauvärvide palletist matt musta, toimis hästi.

Kunagi ammu ostsin päris mitu seda Colorama täpilist küünelakki, mis mulle väga meeldisin. Siis need saladuslikult haihtusid kuhugi ning enam polegi neid päris õigeid poest leidnud, mida tahaksin. Hiljuti nägin poes ühte üsna kena lakki, mida otsustasin proovida. Pudelis oli ilusam kui küüne peal. Ning lisaks olid need tükid seal sees erilised veidrikud, kuna ei tahtnud küünele jääda ja kui lõpuks jäid, siis sellises asendis, et küüned jäid absoluutselt igale poole kinni. Isegi kriimustasin end. Kattelakk pisut leevendab, kuid selleks, et asi täitsa OK oleks, peaks seda kattelakki panema poole pudeli jagu. Ei meeldinud eriti.

ca 2,5€


See küll meigikotti ei mahu, kuid ostsin ka mõnusa paraja suurusega karbi, kuhu sisse saab igasugu naisteasju panna. Leidsin selle Raudalu Konsumi vastas olevast Magasini kauplusest. Maksis kopikas vähem, kui 4€.

Comments

Popular Posts