Ühikas vol.1

Aaaaah.... Minu esimene öö ühikas. 
Mis siin ikka öelda nii väga on. Tundub rahulik ning võrdlemisi vaikne. Nii vaikne, et inimesed sosistavad, aga seda ei tingi ilmselt mitte õhkkond ja oodatav vaikus. Pigem on põhjus selles, et salajutt läheb haisema, aga kui seda õige vaikselt sosistada, siis haiseb pisut vähem. On tekkinud mõnes mõttes pisut sellised grupid. Mina, nagu vana kärnkonn, istun üksi või Timpsiga niisama. Ma tulin ju alles täna, teised tulid jumalteabmillal.
Aga mind see ei häiri, ongi rohkem aega omaette tegeleda.

Kolimine oli tore. Täna hommikupoole sai Anni ja Rikoga suurema osa asju ära toodud. Mõned asjad sain juba varem kohale taritud. Riko astus sisse nagu vana peremees, kõva häälega rääkis ja temale tassimiseks antud kott lohises enamus teed niisama järgi.

Paigutasin asjad kenasti ära, ladusin kapi asju täis. Mulle jäi ilmselgelt katkise uksega kapp ja kellegi saladuslikud rinnahoidjad konutavad ülemisel riiulil nukralt ja igatsevad oma omanikku. Ei ole esialgu julgenud ära ka visata, äkki kellegi omad..? Hetkel  veel  seda kapi osa kasutanud ei ole, seega TÄNA veel  need sealt välja lennanud ei ole.

Toakaaslased vaatavad mingisugust vahvat filmi, kus iga teine sõna on „sex“ või „fuck“.
Hallelujah.

Kas ma vingun liiga palju?

Oodake, las ma vingun siis veel.
Kuigi ma kodus olen ka pahatihti laiskloom ja ei viitsi enda järgi koristada, siis siin ma teen seda siiski. Esiteks kuna ma jagan kööki veel  11ne võõra neiuga, kellel on samasugune võrdne õigus kasutada seda PUHTANA. Agaaa.... kõik vist ei ole minuga ühel meelel. Hommikul saabudes oli terve pliidi ala sitane, nagu sealauda virtsarenn ja on seda siianigi. Kraanikausis ja pliidil vedelevad mustad nõud. Tööpinnad on kohati pühkimata  aegade algusest saati. Veel vedelevad lambises kohas mesised, kleepuvad, kohvipuruga koos lusikad.
Samas toaga olen ma väga rahul. Puhas, väga viisakas ja mugav. Olen juba sisse end seadnud mõnusalt. Samas köök oleks ka meeldiv ja mugav, kuna see on võrdlemisi stiilselt sisustatud, oleks see siis vähe puhtam...
Sama on ka dušširuumi ja kraanikausiga. See on kuue peale, kuid juba seal hambaharjad vedelevad kuidas jumal juhatab. WC on õnneks korras, kuid ilmselt seda see tõttu, et tüdrukud püsti ei pissi.

Aitäh tähelepanu eest.

Comments

Popular Posts