Hoiatus - vingumürgituse oht!

Ma päris ausalt ei julge päris avameelselt blogima hakata, sest ma ilmselt suudaksin nii palju kokku vinguda, et Bloggeri server oleks maas.
Seega ma lihtsalt pealiskaudselt räägin viimaseaja tunnetest positiivse nurga alt. Nii positiivse, kui see antud olukorras võimalik on.

Niiiiii..... kuigi mind siiski rõõmustab lugejate arvu pidev kasv, loodan ma südamepõhjas, et seda ei loe inimesed, kelle kohta kirjutades nad arvavad, et maailm on nende osas ilmaasjata ülekohtune.


Ma sellest juba rääkisin, kuidas kellegi poti sisse kärbsevaglad pesa tegid?
Mhmh. Aga ega need vaglad kedagi ei häirinud ju ometigi. Sigala saaks aina hoogu juurde, kui keegi pidevalt vastu ei võitleks.

Meil on väga kena dušširuum, mille vee äravoolutrapp on  vahel paksult igasugu tooni juukseid täis.
Mind tegelikult täiesti hämmastab see kunstiteos, mis dušširuumi põrandalt vahel leida võib - nagu keegi oleks šimpansit raseerinud - kuid iga kohusetundlik kodanik võiks teada, et nende vabadused lõppevad seal, kus hakkavad riivama teiste vabadusi.

Samuti on tubade õhukesed seinad, laed ja põrandad väga ökonoomiline lähenemine ja saab end kohe tunda majanaabritega kordades lähedasemana, kuigi sa neid ei tunne. Tore on ju jagada nende muusikamaitset, (väga kõvat ja kõrva riivavat) lauluoskust, jutuajamisi ja seksuaalseiklusi.

Eriti meeldib mulle see, et olenemata vabast tahtest olen ma vähemalt kord nädalas osaleja ühikapeos, mis toimub meie pea kohal.
Ma ei tunne neid isiklikult, kuid teotahtelise psühholoogiatudengina olen ära tabanud nende lemmiktegevusted, milleks on nõude lõhkumine põrandal, mööbli liigutamine(võibolla täiusliku feng shui saavutamise nimel), saabaste ja kontsakingadega trampimine, ebapädev koorilaul, hullumeelselt edukas ja pikk naeruteraapia (loomulikult tänu kanepile) ja palju palju....palju muud.


Ma kordan taaskord, et ma võin ikka olla korralik laisklooma ja põrsapoja hübriid, aga kui ma pean pinda jagama karja teiste neidudega, siis ma kannan hoolt selle eest, et keegi teine ei pea mu lohakuse pärast kannatama.

Kui on küsimusi, viska see sinna http://ask.fm/GeeteT ja ma vastan, ilma et peaks sellest blogis üksikasjalikult ja pikalt jahuma. 

Comments

Popular Posts