ALIAS

Okei, Õhtul saate ka need söögitegemispildid, mis ma eile tegin. Andestust, et neid juba siis üles ei riputanud, ei jaksanud väga. Aga praegu ma neid ka siia panna ei saa, olen ema töö juures, neid ei ole siin arvutis ilmselgelt.
Aga kuna aega oli see hetk, mängisime emaga Aliast. Mõlemad olid parajasti ekstaasis ja naerda sai. Paar äpardust siis meie geniaalsest mõttelennust.

Ema - Sellised asjad, millega puu otsast ümmargusi ahju katki teha
Mina - Kreeka pähkli murdja
(pähklipurustaja)

Ema - Sellised inimesed, kes elavad maa all augu sees
Mina - Surnud
(tuli välja et hoopis koopaelanikud)

Ema - koht kus hoitakse tähtsaid pabereid ja dokumente
Mina - tšehh
(seiff)

Mina - See puu mis mul toas on
Ema - Viigipuu
Mina - Nii, ja selle viljad
Ema - Viigimarjad
Mina - Üks
Ema - Oota, ma tean küll.. see... VIIK!!

Mina - See asi, mida setu naised endal peas kannavad
Ema - See oli see ätu-pätu vä?
(tanu tegelikult)

Ema - See kes läheb panka aga ilma pangata
(röövel)

Aga praegu siis,
Adios amigos ja muud tegelased
 -teie Geete

Comments

Popular Posts