Raba // Meenutades valgeid öid

Te vist olete juba taibanud, et mulle meeldib loodus. 
Ja mulle meeldivad ka lähivõtted. 
Mulle küll ei meeldinud need põrdakärbsed, kes kõrva ja ninna ronida tahtsid ning keda on keha pealt raske lihtsalt maha pühkida. Kuid mulle meeldib raba ikkagi. 

Natuke pilte viimasest rabaskäigust. 





Meenutades valgeid öid


Meenutades valgeid öid...











Rohkelt tegemata töid...












Telgivaiu, suurte rõõme...












Varjurikkaid lõkkelõõme....












Külm on väljas, 













Soe on sees. 








Kardinad on akna ees. 













Põsel puna, 













Pilgud maas. 














Suvi läbi saamas...









Taas.



                                                                                                        -Mary  L.












Seda väikest luuletust võib mõelda ilmselt mitmeti, kuid ma mõtlesin seda väga otse, mitte ümbernurgajutuna. Suvi sai läbi. Kiiresti.
See seen siin all demonstreerib, kuidas nüüd on sügis.


Vaata. Sügis. 


Comments

Popular Posts