Raamatud

Mulle meeldib mu eriala, mida õpin. See on huvitav ja tunnen, et minu jaoks õige. Aga kui lähenevad eksamid, siis ma võiksin kasvõi sitast ja sepikust Eifeli torni voolida, et õppima ei peaks. Ma lihtsalt leian endale rea vabandusi, miks ma ei saa hetkel õppida ning tõotan endale, et nii kui see "tähtis asi" tehtud saab, õpin kõik ära.
Näiteks esmaspäeval ma lihtsalt PIDIN minema Paavlisse ja ostma sealt raamatuid. Ostsin siis need raamatud ära ja ega süda pole karvavõrdki rohkem rahul, sest nüüd on need raamatud mul riiulis ja vahepeal tundub mõistliku argumendina isegi "ega see 400 lehekülge teab mis raamat olegi, saan veidi puhata kui selle kaanest kaaneni läbi loen".
Õnneks siiski mul veel kübeke tervet mõistuse häält on ning pole nende raamatutega algust teinud. Ometigi käin neid vahel riiulis silitamas ja imetlemas.

Nüüd on mul siis 6 raamatut lugemisnimekirjas, millele peaks lähiajal otsa peale tegema.



1. "Abielu tähendus" - Timothy Keller
Ostsin selle peale pikka kaalutlust ning leidsin, et ega minust õiget naist ei saa, kui ma seda pole läbi lugenud.
Olen sellega juba algust teinud ning tegelikult on see andnud mulle hulganisti mõtlemisainet ja on pannud mind asjadele teist moodi vaatama. Soovitan soojalt, tegelikult eriti soovitan seda neile, kes alles ootavad oma ellu inimest, kellega koos võiks elu veeta. See annab üsna palju juurde. Aga muidugi on see vähemalt sama kasulik ka neile, kes on juba 50 aastat abielus olnud. 






2. "Little Men" Louisa May Alcott
Selle ostsin lihtsalt niisama, kuna kinkekaart hakkas aeguma ja see raamat jäi kohe poes silma.
Olen sellega umbes poole peal ning mäletan, et kui sellega rongis algust tegin, siis juba 17ndal leheküljel nutsin ja üritasin pisaraid ja tatti varjata, samal ajal kui inimesed mulle silmnäkku vahtisid.





(Mul on see vasakpoolne, tulevikus plaaniks ka "Jo's Boys" ära lugeda... ja siis ülejäänud Alcotti raamatud)





3. "Armastuse viis keelt" Gary Chapman
Selle laenutas Timo ning jällegi..... mis naine minust saab, kui ma SEDA ei tea.
Olen sellest nii mõndagi kuulnud ning käsi kibeleb juba. 















4. "Eloise" Judy Finnigan
Paavlist sai soetatud, eks ma kunagi hiljem siis muljetan. Tundub olevat selline raamat, mis mulle kindlasti meeldiks.








5. "Some day I'll find you" Richard Madeley
Jällegi Paavlist. Selle raamatu ma vist loen ühe raksuga otsast lõpuni ja isegi magada vahepeal ei raatsi.











6. "The Legacy" Katherine Webb
Aitäh, Paavel. Nagu need kolm viimast, on ka see ilmselt närvikõdi pakkuv salapärane romaan. Parajalt paksud kõik, üle 400lk.






Ja, noh... meenus, et soetasin mõnda aega tagasi ka ühe Game of Thrones'i raamatu, nimelt "A Feast for Crows" ja see ootab ka nukralt, et ma teda loeksin.
See siis oleks raamat nr. 7






Fin.

Comments

Popular Posts