Murphy

Kui tihti juhtub teil nii, et plaanite kena (ja romantilist) õhtupoolikut, kuid siis tuleb Murphy oma seadustega, sõnab "Not today" ja lajatab näkku?
Täna näiteks tuli mõte nädalast puhata ja kahekesi aega veeta. Ma muidugi panin end ligi pool tundi vingudes riidesse, sest nagu alati - mitte midagi pole selga panna.

Kohila kahjuks pole kõigi võimaluste maa ning otsustasime minna Veski baari. See suletakse kell 22:00, me astusime umbes 20:20 sisse lootusega, et ei peagi nälga surema. Trepist jalutas alla kokk sõnadega: "Tere, aga köök on kinni. Kokk on ka inimene, tahab ka õhtul "Sajandi armastust" näha." (ma ei tee praegu nalja, täpselt sellised sõnad)


Ka Cafe Sofia on sellisel ajal kinni, samuti Harakapesa. Mis meil muud siis üle jäi, kui poest läbi käia ning hiljem Statoili kõrval autos burksi süüa. Säh sulle romantikat!

Saate aru, ma riietusin vigisedes pool tundi selle jaoks, et Grossi poest hapukoort osta!

Comments

  1. Ka mina vihastasin ükskord kui ma seal einestasin ja kell oli 19.50 ja nad palusid mul varsti lahkuda.

    ReplyDelete
  2. Oleks siis, et viisakalt midagi ütlemata ootaks, et kliendid lahkuksid ja sulgeksid siis koha. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts