Hallelujah

Mäletate, ma ükskord kirjutasin, kuidas ma parasjagu paadisillal istusin ja mu kõrvale tuli TUULISE ja KÜLMA ilmaga PÄEVITAMA üks varajases keskeas meesterahvas? (http://geetetalas.blogspot.com/2013/05/uks-tore-paev.html)

Ja ma veel omal ajal arvasin, et see oli veider sündmus.... phäh!

Ma veel päris täpselt ei saa ikka aru, kas nemad kõik olid laksu all, et viisakalt öeldes väga imelikud olid. Või olin ma ise laksu all, et ma mitte midagi aru ei saa.

Kes teab, kus Loca asub, astugu vahetevahel julgelt läbi. Ennekõike siis, kui igav on. Mina seal just igavust peletamas ei käi, mulle lihtsalt väga maitseb Loca Ceasari salat. Aga just nimme pooled korrad olen ma seal olles võidelnud häältega peas, mis ütlevad 'viruta talle'.
Kuna see on kenasti ka öö läbi lahti, siis töistel tööpäevadel, mil päeva jooksul korralikult keha kinnitada ei saa, käin pärast tööd sealt ikka läbi. Ette on tulnud seal igasugu teatrit, aga kaks viimast korda on olnud... kõige huvitavamad.

Esimene oli purupurjus keskealine 'cool guy', kes salamahti end mu kõrval rahuldada üritas, pidevalt üritas toosti teha ja kes lõpuks  külili pingile magama vajus.



Eile aga oli pisut leebem ahistamise päev, aga sellegipoolest võtsin õiguse südamepõhjani solvuda. :D
Nimelt nosisin ma seal jälle salatit ja üks hetk tuli Locasse üks mustanahaline dredidega stiilne mees. Otseselt tuttava näoga ei olnud, kuid tundus, nagu oleksin teda kuskil näinud. Tellis omale pitsat ja istus mu kõrvale. Ma suurt asja sellest ei teinud, sõin edasi ja mängisin tabletis War of Nations'i. Siis mõne aja pärast tuli üks tüüp ka sinna ning mu spetsialistipilk ütles kohe, et kas tema on extasi uimast välja tulemas või röövisid tulnukad ta korraks. Istus ta otse selle mustanahalise meesterahva vastu, imetles ta nägu, ohkas paar korda kõvasti ja ülepingutatult ja lõpuks ütles : "You were amazing."


Stop it right there!

Tuli hoopis välja, et tegemist ei olnudki Hollywood'i homosuhtega. Välja tuli ka veel see, et too mustanahaline mees on kuulus muusik, kellest ma midagi ei tea.
Nõnda jätkas too extasi-onu jõllitamist ja hetke möödudes astus sisse teine samasugune extasi laksu all tüüp, kuid tema oli vist tõesti midagi lahjemat narkootikumi tarvitanud. Ka tema oli samasuguses vasikavaimustuses sellest staarist ning istus mu vastu. Staar jätkas vaikselt oma pitsa söömist, ohkaja ohkas edasi ning uus extasi tüüp, saamata olulist tähelepanu staarilt, hakkas minuga juttu ajama. Uuris mis ma nimelt teen ja mis mäng see on. Rääkisin talle viisakusest napisõnaliselt mängust. Ta teatas seepeale, et ta mängib samasugust mängu, mis on natuke teistsugune tegelt. Tõmbas oma telefoni välja ja näitas enamvähem mingit FarmVille sõjaversiooni peaaegu, et kawaii stiilis.


Ning pärast mõnda aega imelikku juttu tuli ta veel välja sellise pärliga..

"Aga väga ilus oled sa tõesti. Täpselt minu maitse järgi."
Omaette üsna kahtlasel ja ahistaval moel peaaegu kompliment. Aga siis ta otsustas lisada sinna otsa, et talle meeldivadki sellised turskemad ja suuremad tüdrukud.

Comments

Popular Posts