Hi

Ühel saidil on mu kasutajanimi TGeete. Vennatütar Mari-Ly istus mu kõrval ja mõne aja pärast küsis :" Kas see T Geete ees tähendab tädi, nagu tädi Geete"

Täna olid Lähtes võrkpalli võistlused. Tänane päev läks üldse kuidagi pekki. Võistlustel jäime eelviimaseks, tossud jätsin ka koju. Jube uni oli, pikal sõidul silm ei püsinud kuidagi lahti. Hiljem kui pikem paus mängudel oli, jäin lausa platsi äärde tudile.
Seal üks Tartu neiu küsis, et kas Kohilas ka tuistas, mille peale Kelli vastas : "No päris ei tuisanud. Lund sadas ja tuul oli päris kõva"

Koju jõudsin kuskil seitsme paiku, peale seitset. Väss on olla.
Aga iss tõi peekonit... kuna ma vingusin kuu aega tagasi korraks. Ja iirisekomme. Ja õunu.  Ehk siis terve mu õhtu on sisustatud söömisega.

Ma nüüd siis lähen.
Head aega.
Geete

Comments

Popular Posts