Hasta la proxima

Vaatan ikka aegajalt, kes postitanud on ja kui tihti. Ning mõni trükib iga päev usinasti. Peaks ka siis olemasolu näitama.

Lubade tegemine alles poole peal, juba ema räägib, kuhu ta tahab et ma teda viiksin ja vend mainib, et mind saaks kaineks juhiks kasutada. Ma olin siis suht "mhmh, päris kena laualina"

Mis siis veel..
If we don't say certain thing it doesn't mean we don't feel them.

Vahel see teeb haiget, kui inimeste teod ei vasta nende sõnadele.
Mis sellest veel rohkem haiget teeb on see, kui loodetakse asjad korras hoida läbi varjamise.
Seepärast enne mõelge, kui teete.

Üsnagi palju mõtlemisainet on mul praegu. On küll varahommik ja homme on koolipäev, aga ma ei suuda magada. Selle asemel et uus postitus teha, editin vana.

Igaüks defineerib mõistet "usaldus" endale vähe erinevalt. Kui põhimõte jääb siiski samaks. Üsaldus on miski, mis tuleb välja teenida. Usaldust on kerge murda kuid meeletult raske seda uuesti üles ehitada. Seega tuleks enne mõelda. Kummaline oleks võtta usaldust iseenesestmõistetavana. Eriti veel kui ise ei olda kuigi usaldusväärne. Samas, ka inimene kes on üldjoones usaldusväärne ning korra murrab usaldust, ei ole ka tema usaldusväärne. Inimene kes on 364 päeva aastas korralik ja ühe päeva varas, ei ole korralik. Ta on varastanud, seega ta on varas. Usaldus ei teenita välja läbi sõnade, vaid läbi tegude.
Usaldusväärsus mistahes sidususes on väga oluline osa. Usaldusväärsus ja usaldus tagavad kindlustunde. Ja mis on püsiv ilma kindlustundeta? 


-G

Comments

Popular Posts