Banana-time

IT tunni lõpuni on aega 6 minutit ja ma pean hakkama saama superpostitusega. Midagi muud pole teha, ega ma siin asja pärast ole..
Millest ma siis räägin siin. Hm. Vähe sellest, et suuskamise ajal oli mul kehalisest peaaegu et regulaarselt vabastus, on nüüd nii, et kui ka normaalsed õueilmad või kui ka sees oleme, siis mul on peaaegu terve tsükkel vabastus. Praegu olen paar korda kehkas ikka käinud, aga sain vabastuse seitsemnda maini mis võib tõenäoliselt ka veel pikeneda. Ilmselt kehalise õpetaja varsti ei salli mind enam. Arvab et ma olen simulant. Noh, seda arvab ta juba vist mõnda aega.

A, funny story. Rääkisin emale viiest tiibetlasest, mis on kehalised harjutused ning emagi tahtis proovida. Neid tuleb sooritada põrandal. Viiest ülesandest tegime kaks ära, siis ema tõsis püsti ja ütles : "Ah perse, need pole minu jaoks," ja läks voodisse. Ja siis tahtis vennatütar, et temaga neid teeks, aga pidin naerukrambid saama, kui ta üritas järgi teha. Seda on raske viisakalt sõnadesse panna, seega ehk jätan selle teiseks korraks.

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20080329191652/uncyclopedia/images/3/31/Dancing_Banana.gif

Midagi rõõmsat ja kollast ka igasse päeva. Olge siis vahvad edasi ja naeratage palju.

PS. lõpetasin isegi 2 minutit enne tunni lõppu.

Adios amigos ja muud tegelased.
 - Geete

Comments

Popular Posts