To you from me.

Jah, teie kurvastuseks pean ma teatama, et mina olen jälle siin.
Ei sadanud siia sisse õhinal mõnd uut lugu pajatama ega ka kohusetundest.
Millegipärast kujuneb üks päev nädalas pärliks. Kunagi sai see juba ette ära otsustatud, tuli ainult pilk tunniplaanile visata. Nüüd on asi aga hoopis teist moodi. Olgu päevas kasvõi kaks füüsikat järjest, plus veel keemia, matemaatika, biolooga ja IT, nagu oli täna...
Vahepeal sain ka ühe raamatu läbi. Väga huvitav oli, põhimõtteliselt läks lugemisele kolm päeva. Osadel päevadel ei jõudnud. Lehekülgi oli umbes kolm ja pool sada, tegemist oli ingliskeelse raamatuga sellest aastatuhandest. Discord's apple. Soovitan soojalt. Super.
Rääkis siis iidsetest väärtuslikest esemetest ning nö varavalvajate perekonnast, kelle õlgadele jäi vara kaitsmine, mis kandus endasi mööda vereliini. Nende "Storeroom"is oli asju alates kiusatuste õunast lõpetades kuningas Arturi mõõgaga ning Apollo rinnakilbiga... Kuidas maagia mõjutab ja on mõjutanud maailma ning palju muud. Tõesti väga huvitav lugemine.

Ma tegelikult mõtlesin, et kirjutan teile siin veel aga avastasin, et kell on palju ja ma olen väsinud...





Ja lõpetuseks ütleks We learn by reciving. So GIVE and teach others to give.

Adios amigos ja muud tegelased.
  - Džii. Tii.

Comments

Popular Posts