Cracked mind

Üks asi mis just mulle tõelise WOW efekti tekitas, olid blogi lugejaskonna andmed..
Viimase nädala jooksul on mu blogi loetud 382 korda. 330 korda UKRAINAST, Eestist 47, USA'st 7 ja Britanniast 1.
Aga jah, lugemiste arv ligineb 6400'le.
Aga jätkem selle teema.
Täna oli üpriski tore päev koolis. Midagi erilist ehk välja tuua ei oskagi. Õhtul kuulasin Joeli soovituse peale noorte juhtide loengut onlines. Väga huvitav oli, vahepeal küll hakkis ja audio jamas, aga mis siis. Vahepeal ei saanud ingliskeelest ka aru :$ Aga muidu, sain A4 mahus märkmeid, mõtlemisainet kuhjaga.. siiamaani aju jahvatab.
FUTURE PRESENT LECTURE SERIES IN YOUR LEADERSHIP.

Valmistun ka homseks. Igal võimalikul moel - õpin, loen, kirjutan, pabistab, google mapsitan, tuubin.. Homme tõotab olema üks tore päev :) (Mulle meeldib väike salapära. Seega... we'll wait and see. Ma loodan, et läheb hästi) Aga praegu ma lähen lammutan inkat, siis kirjutan eesti keeles jutu valmis, õpin mata kt'ks.. mm.. tuublin ridu :)
See ya soon.

Comments

Popular Posts