Tagasi "tsivilisatsioonis"

Selle postitusega annan märku, et ma ei ole veel ära kärvanud :)
Palun vabandust, kui tundus et üritan tunduda väljasurnud liigina. Tegevused lihtsalt jooksevad üksteisele tagant sisse, vahepeal oli telefon kadunud.. kuid väga Geetelikust vaatenurgast. See oli mu voodi alla kukkunud öösel ja ilmselgelt pole võimalik, et telefon võib viibida oma "ennekadumistasukoha" lähedal, seega ma seda sealt eriti ei otsinud.
Igatahes, ma nüüd siis püüan olla aktiivne ja meeles pidada... reaalsõpru virtuaalmaailmas.
Misvahepealjuhtunudon?
Liiga palju et seda siia mahutada, et endale korraga mõtterivvi mahutada/paigutada/meenutada, liiga palju et viitsiks vaeva näha :)
Tegelt ma peaks praegu magama aga kuna lähipäevil oleks kadumiskuulutus lehes ilmunud, pidin vajalikuks seda blogineerimist.
Igatahes, homme Saaremaale.


Hope
Nature
Caring
Love
Peace

Adios amigos ja muud tegelased.
   - G.

Comments

Popular Posts