Lapsesuu

Kuna jõulud on hirmutavalt lähedal, pea nädala kaugusel, otsustasin teiega jagada seitset naljakat ütlemist, millega lapsed on lagedale tulnud. Lastega töötamine võib vahel olla väsitav, kuid kindlasti on see lõbus.
Olgu siis öeldud, et nende konkreetsete mõtteterade taga on lapsed vanuses 8 kuni 9.


***

Peale seda, kui mängukaaslane oli öelnud, et too on loll, oli väike vaikusepaus ning poiss vastas: "Mu esimene kukkumine oli sünnituslaualt."



"Kirjuta Jõuluvanale, äkki ta toob sulle kastitäie naisi."



"Kui mu ema õunamahla teeb, siis kasutab sellist..... kondoomi... ja paneb sinna mahla sisse"
(Natuke selgitamistööd ning tuli välja, et tegemist oli kummitihendi või veehoidjaga, mida koduveini tegemisel kasutatakse)



Lapsed täidavad külastajate lehte.
Üks poiss täidab ära nime lahtri, vanuse ning elukoha. Kellaaja juurde kirjutab "ei tunne".



"Mul on tunne, et noortekeskuses töötavad inimesed, kellele lapsed tegelikult meeldivad."



Astub sisse väike noormees, keda mina esimest korda näen javäga tõsiselt sammub otsejoones minu juurde.
"Tere, kas teie olete juhataja?"
"Ei ole, ma olen noorsootöötaja. Aga äkki ma saan ikkagi aidata?"
"Ei... ma tahtsin juhatajalt küsida, millal arvutis minu kord on."



Kommide meisterdamine ning piparkookide tegemine. Väike poiss, kes kommide meisterdamise ajal tegeleb millegi muuga ning suur abimees just ei ole, tuleb minu juurde kui kommid valmis saavad ja palub, et pakiksin talle 10 kommi kaasa. Ta vaatab säravate silmadega pealt ning hõõrub käsi kokku "Ma saan rikkaks."
Mina:"Mismõttes?"
Tema:"Ma müün neid kooli jõululaadal 20 senti tükk... Ei, viiskümmend senti tükk!"


***


Mulle meeldib lastel see vanus, kus nad enam ei käitu niisama naljakalt, vaid muutuvad verbaalselt humoorikaks.





Comments

Popular Posts