Aga mina...?

Kas te, inimesed, saate aru... Mu ema käis vahepeal Saksamaal ja ma ei saanud Saksamaa õhku ka nuusutada, sest ma olin just võtnud pooleteistnädalase puhkuse kanuumatka tarvis(ma ausalt varsti kirjutan rohkem) ja teise nädalase puhkuse jaanuaris ja ilmselt kui ma oleksin küsinud järgmise puhkuse kohe otsa, siis oleksin ma kaks sinist silma saanud.
(Pidin laualambi ära kustutama, sest vastasmaja onu vahtis aknasse)

Ega mul muud üle ei jää, kui ta pilte vaadata ja ilastada. Ta palju muidugi pilte ei teinud, sest tal läks vahepeal meelest ära, et ta saab pilte teha. Ütleme nii, et neid imelisi orge ja viinamäe nõlvasid, losse ja linnuseid, mägesid ja ürgmetsasid pildil pole, aga midagigi...

IMG 0032
Kujutate ette, minu paaniliselt kõrgust kartev ema tegi selle pildi.

IMG 0057

IMG 0071

IMG 0075

See oli siis tehtud Luxemburgis. See pidavat olema kuningas hobuse seljas, kes mütsi peast võttes tervitab oma kuningannat. Kuju nägu on suunatud kuninganna palee poole.

IMG 0078

IMG 0090
Luxemburgis asuva kiriku altar pimeduses.

IMG 0096

IMG 0098

IMG 0101

IMG 0106

IMG 0116

IMG 0125
Leia pildilt Eesti lipp. Europarlament.

IMG 0147
Rongijaam. Ja ma veel mõtlesin, et Kohila rongijaam on üsna... kobe.



Tuleb tegelikult tunnistada, et mu ema on võrdlemisi osav turist-fotograaf.

Comments

Popular Posts