Jõulueelne blogipost.

Tervitused.

Täna oli see tore päev, kui jõulueelsed ettevalmistused said alles õige hoo sisse. Ilmselgelt pole mõtet juba mitu päeva ette mõelda, kuna viimasel minutil end segi joosta on toredam.
Sai tehtud piparkooke, sülti, salatit ja muud traditsioonilist jõulukraami. Nii kiireks läks, et isegi kuuske ei toodud tuppa. Kükitab ikka kuskil räästa all. Ei tea enam, kas tahangi näha. Kuuldu järgi pidi olema kõver ja vildakas ja muidu tore.

Päeva parim(piinarikkaim, pikim, tüütuim...siiski parim) osa oli otseloomulikult piparkookide tegemine. Srsly, kes eelistaks süldi haisu sees istuda, kui saaks piparkooke teha?
Piparkooke sai tehtud ikka palju... väga palju. 1/3 umbes on vanema venna pere omad, aga sellegi poolest.
Ja meie omadest läksid umbes pooled kõrbema. Ma isegi ei hakka ütlema, kui julmasid nalju me emaga nende kohta tegime. Kes meid veel ei tea, siis hakkab mõtlema, et meiega ei ole kõik korras. (Kes teab, siis endiselt on kõik vanaviisi...)

Natuke pilte ka.


Osa piparkooke, mis said glasuuri omanikuks ja mis ei ole eriti kõrbenud. (Jah, ma tean. Nagu kolme aastane oleks neid kaunistanud. See olin mina.)


Lemmik tegevuseks selle juures sai tähtede välja otsimine ning nende peale juudi tähtede joonistamine. Oh the irony. But still, happy hanuka. Mõtlesin, et hakkan neid Kohila peal juutidele jagama, aga jõudsime järeldusele, et vist ei tasuks.




Siis proovis vennatütar Mari-Ly ka "tšuudi tähes" kätt. See pilt on tehtud peale parandust, see veidi katkendlik joon paremal pool oli alguses puudu.





 Need on vennatütre poolt kaunistatud piparkoogid (alles alguses). Üleval vasakpoolne mõmmi oli üks esimesi, mis ta tegi. Kui ta selle valmis sai, siis vaatas ta seda veidi aega uhkusega. Võttis kätte ja ütles mulle ning emale : "Vaadake seda karumõmmit... ta on nagu väike värdjas". Sellele järgnes paari minutiline hüsteeriline naer meie poolt.
Oeh... ma olen teda hästi õpetanud.

Aga hetkel ilmselt siinmail lõpetan.





Mõrvarlik soomekelgutaja (Riks)















Häid jõule !

-Geete

Comments

Popular Posts