Novembrikriis // Juuksed

Appi-appi. Terve novembrikuu jooksul olen suutnud kirja panna vaid ühe postituse. Õnneks seda viga annab parandada. Täna räägin toodetest, mille olen sel kuul soetanud, et juukseid inimese kombel taltsutada saaks. 

Nimelt eelmise nädala keskel istusin ühel õhtupoolikul kodus ning mõtlesin, et tahaks mingit muutust. Seadsin siis sammud ilusalongi poole lootes, et neil on mõni vaba juuksuriaeg. Õnneks oli ning ütlesin head aega 2/3-le oma juustest. Pilte veel ei pane, kuna hetkel on vaid lõikus tehtud, juuste värvimiseni pole jõudnud. Mul ju mustad (välja kasvanud juurtega) kiharad ning selleks, et heledamaks värvida, tuleb esialgu blondeerida jne. Niigi lõikusega läks kopikas vähem kui kaks tundi. 

Kahused ning katkised otsad olid peamised põhjused, miks juuksurisse läksin. Nüüd on järgi lühikesed enam-vähem terved juuksed ja plaanin neid tervetena ka hoida. 
L-cosmetics kauplusest leiab igasugu  lahedat kraami, palju Ida-Euroopa toodangut. Kuid tihti on seal ka häid soodukaid sellistele toodetele, millel olen juba silma peal hoidnud. 
Näiteks kui Natura Siberica juuksemask maksis muidu 14 euri kopikatega, siis nüüd pidin selle eest välja käima vähem kui 10€. 



Giseng Siberian Protection and Repair Hair Mask oli super hea leid. Valisin selle, kuna see on kaitsva ja raviva toimega ning sobib hästi värvitud juustele. 
Proovisin seda nii mina kui ka mu ema ning võime mõlemad kinnitada - väärt asi. Kogus ei ole ka just väike - 370ml. 

Maski tekstuur on kreemjas, õige pisut geeli sarnane ja juustesse kandes ei ole rasvast tunnet. Lõhn on ka väga huvitav - värske, männivaigu ja ravimtaimede hõnguga, samas ka tsipa magus. Aga muidugi on mul nina kinni olnud ja ma ei tea, kui adekvaatse kirjelduse just andsin :) 
Maski tuleb juustes hoida 15-20 minutit, kuid mina hoidsin kauem. Selle välja loputamine ei ole keeruline. 

Kui juuksed on kuivanud, siis need on imeliselt siidised, säravad ja pehmed. Ma ei suutnud käsi eemal hoida terve järgnev õhtu. Lõhn, mis peale maskitamist juustesse jääb, on väga meeldiv ja mitte liiga tugev.


Mask ise on pärlmutter beež, mis teeb selle kuidagi eriliselt vahvaks ja luksuslikuks. Kuigi seal on kerge sädelus, ei ole seda tunda - mask on väga siidine ja kreemine. 
Ausalt tunnistan, et see on silmad ette teinud kõikidele maskidele, mida seni enda juustel kasutanud olen. 






Kuigi ma pole kunagi suur juustega mässaja olnud, siis nüüd (lühikeste juustega) ma pean seda olema, tahan ma või mitte. Muidu ma lihtsalt näen välja nagu lakutud vasikas, kelle kõrvaotsad paistavad juuste vahelt välja. 
Pikkade juustega ei kasutanud ma midagi, kuid kui juuksed hoidsid väga peadligi, siis lasin törtsu kuivšampooni ning seadsin soengusse. Kui see ka ei toiminud, siis tegin hobusesaba ja nii lihne see oligi. Nüüd enam saba teha ei saa, kuna siis oleks mul justkui see moodne manbun, kuhu ulatuvad vaid pealael kasvavad juuksed ning igal pool mujal turritavad juuksetutid. 


 Nüüd olen juuste ohjeldamiseks kasutanud peamiselt kolme väikest sõpra - juuksevaht, lakk ning kuumakaitse. 
Syossi valisin peamiselt seepärast, et nende tooteid olen varem kasutanud ja pole pidanud pettuma. 






Lühikeste juustega kasutan sageli sirgendajat ja soovin, et kuivanud kõrte asemel oleksid peas terved juuksed - just seepärast kasutan kuumakaitset. Kuumakaitse on üks asi, mille kohta ma ei oska paar esimese kasutusega öelda, kas see on hea või mitte. Eks paari kuu pärast saab teada, kas juuksed on terved või veidi kiilanev :)




Ma ei oota juuksevahult päris sama, mida lakilt. Kasutan seda peamiselt niisketes juustes, kui ei taha, et need oleksid peadligi või kui hakkan soengut seadma. Teeb asja kohe lihtsamaks ning mulle täitsa meeldib. Ei jäta juukseid kleepuvaks ning on kergesti väljakammitav.  Kiidan seda konkreetset Syoss keratiiniga juuksevahtu. 



Mingi aeg ma vältisin juukselakkide kasutamist, kuna mulle üldse ei meeldinud, kuidas need juuksed kleepuvaks tegid, ei andnud korralikult välja kammida ning oli igatpidi ebamugav. Tuli välja, et ma olen lihtsalt kasutanud valesid juukselakke. 
This little sucker down below on üks parimaid juukselakke, mida seni kasutanud olen. See pihustub väga mõnusalt (pritsib kenasti laiali ning ühtlaselt), see ei jäta juukseid üldse kleepuvaks, hoiab kenasti ning seda välja kammida on ka imelihtne. 





On ka odavamaid tooteid teistelt firmadelt, kuid minu meelest on asi seda väärt. Ei ole millegi üle kurta. 

Comments

Popular Posts