Vist...

...tuleks midagi postitada.
Mis siis ikka.. Pikemat aega olen nüüd koolist kodus olnud. Ei teagi mis viga on, ilmselt seesama kõhugripp, mis vahepeal kõiki niitis.
Laupäeval juhtus olema nö perekondlik õhtusöök/koosolemine, mis oli pisut hullumaja. Aga nii näevad välja kõik pereistumised, kuna meid on kõigest 9 või 10. Ainult.

Praegu üritan vaikselt olla, kuna teises voodiotsas magab Riko. Kui ema teda magama pani, siis ta mängis oma jalgadega mu jalgadega.. üsnagi arusaadav. Siis kui ta sellest ära tüdines, siis teeskles, et norskab. Jube raske oli siis naeru tagasi hoida.

A, mis veel. Üks õhtu keldrist moosi tooma minnes oleks peaaegu mingi musta asjaga vastu pead saanud. Siis panin telefoni lambi tööle ja uurisin vähe parema valguse käes, mis toimub. Tuli välja, et need olid kaks nahkhiirt, kes lae kohal nigu vormelid ringi kimasid. Ootasin natuke aega ja lootsin, et nad end kuhugi pargivad, et saaks lähemalt uurima minna aga aina rohkem nad ringi vurama hakkasin. Viimani kui nahkhiirt nägin, elasime veel teises kohas, kus oli kelder majast eraldi (ja oli nö keldrimägi kust oli lahe alla kelgutada). Seal oli laes paar metallkonksu. Ükskord isa kutsus vaatama, et mis see on. Nii armas oli. Nina on äge, nagu oleks kortsu löödud ja täiesti külm oli. Ma ei mäleta, mitu neid seal siis oli. Vist oli ka ainult üks.

See talv on üldse kuidagi närilistest pungil. Veel kaks videotki on alles, milles on jäädvustatud mu seiklused rotipojaga. Peaks need kokku monteerima.
Paar päeva tagasi, kui keldrist kartuleid tõin, siis ilmselt oli see rott, kes üle mu jala jooksis ja külm saba üle naha käis.
Isa näeb nii suurt vaeva ja enne, kui ise hommikul sööma hakkab, siis trussikute väel ja läkiläkiga (läkiläki on ilmselgelt väha tähtis, see kaitseb kogu külma eest) väel läheb linnukesi toitma. Need linnud söövad ka paremini, kui neegrilapsed. Kaks linnumaja, kaks rasva täis topsi, rasvapallid jne. Hommikul pandud toit kestab umbes pärastlõunani. Õhtul paneb ta uuesti aga hommikul on kõik tühjad. Tuli välja et rotipoeg või hiir käib ära tassimas.
http://2.bp.blogspot.com/-C8gwQQMdP-c/UBsNw4QishI/AAAAAAAADdk/ZjZz-eoLx6A/s1600/00+1234.jpg

Aga ma teen nüüd uurimustööd edasi, mitte ei jahu närilistest.

Sauki.
Geete.

Comments

  1. IGAS sinu postituses on vähemalt 1 koht/lause/niisama sõnastus, mille peale PURSKAN naerma, kõige sõna otsesemas mõttes :D. Tänase puhul oli selleks su trussikute ja läkiläkiga isa :D. Mitte et minu isa samamoodi käiks talvel väljas, kuid jube kangesti tuli miskipärast mu oma naljavennast isa silme ette :D

    Keep going ja tule kooli ka kunagi!

    ReplyDelete
  2. Tore, kui meeldib. :P
    Su isa meeldib mulle ka. Ma mäletan kui ma teda esimest korda nägin. Ta tuli sulle järgi, tümps täiega käis ja tõmbas ukse lahti nagu bemmivend :D
    Ja kooli tulen ikka jah, kunagi :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts