Epic fail

Jah, just nii saab nimetada mu üritust regulaarselt postitada. Aga vähemalt ei laeku mulle enam sõnumeid ja kirju sisuga : kus oled, oled elus ikka?
Great success.
Esimene koolikuu on möödunud kuidagi imelikult kiiresti. Pole ka see uus tuhin nii kadunud, nagu tavaliselt. Pole nagu otsagi lahti saanud, juba sügisvaheaeg ukse ees. Hinded on ka korras, mille üle ma olen ääretult tänulik.
Aga mis ma siin ikka heietada. Asugem asja kallale.
Eile oli üks igavesti vahva päev. Koolipäev nagu ikka, hiljem õhtu poole Pireti juures sai trollitud. Siiamaani muhelen, kui jutud meelde tulevad. Täna samamoodi. Ei olnud küll Pireti juures, aga naerda on saanud.
Kerge ärevus on ka sees reede pärast. Õpetajate päev on ja saan saksa keelt lammutada. Õpetaja juba andis nipid kätte, millega klassid kontrolli alla saada. (Y)

Õhtul sai nüüd ka toredat mängu mängitud. :D Oi, nalja hakkab saama.
Ma nüüd peaks õppima ka.

Adios amigos ja muud tegelased
    - Gt.

Comments

Popular Posts