23-aastane, töötu ja kodutu

Kas pealkiri sai pisut clickbaitish? Võib-olla, aga sisuliselt ei olnud seal midagi valet. 

Tiksun omadega vaikselt 24ndasse eluaastasse ning mõni aeg tagasi jõudis kohale, et keskkooli lõpetamine ei olnudki "alles", kuigi see nii tunduda võib. Ma ei taha ajal käest libiseda lasta, maha magada parimad aastad ning seda hiljem mitte mäletada, sest midagi märkimisväärset ju ei juhtunudki.
Kui ma mõtlen, et ma ei taha 60 aasta pärast suurt midagi kahetseda, siis pigem pean silmas seda, et ma ei taha kahetseda kasutamata võimalusi. 

Seega otsustasin asja kätte võtta ja midagi muuta. 

25.veebruaril oli viimane tööpäev ja olen nüüd töötu. Täna andsin korteri üle ning olen sisuliselt kodutu (okei, tegelikult kodutu päris ei ole but for the sake of the title....)

Esimesed olulised sammud on tehtud. Kuid juba väga varsti läheb õige seiklus lahti. Eks siis räägib lähemalt. Aga üht võin öelda, et põhjust kirjutamiseks saab hulga rohkem olema. 






Tänaseks kõik.


Comments

Popular Posts